به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی، شهادت سردار میرزا محمد سلگی از جانبازان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

سردار میرزا محمد سلگی راوی کتاب تحسین شده «آب هرگز نمی‌میرد» که به دلیل عوارض ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی در دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی، شهادت این سردار سرافراز وطن را تسلیت گفت.

درمتن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

امروز پس از سال‌ها تحمل رنج جراحات شدید حاصل از هشت سال دفاع جانانه و مقدس، بالاخره دعای خالصانه شب و روز سردار عاشورایی و جانباز سرافرازمان حاج میرزا محمد سلگی مستجاب شد و همه ما را در حسرت دیدار دوباره خود باقی گذاشت.

روح بلند و ملکوتی او امروز به ارواح طیبه اولیا الهی و یاران شهیدش پیوست. او آینه تمام نمای ایثارگری رزمندگان انقلاب اسلامی و شهیدی زنده در میان ما به حساب می‌آمد. صفحه صفحه زندگی پرافتخار و پر تلاش او درس نامه یقین، جهاد و استقامت در مسیر توحید و ولایت بود.

خدا را شاکریم که میراث رزم جاودان این شهید و هم رزمانش، به همت و قلم هنرمندانه امثال حاج حمید حسام عزیز و ناشران انقلابی برای ما و نسل‌های پیش رو ماندنی و جاودانه‌تر شده است. خداوند درجاتش را متعالی فرماید… عاش مجاهدا شهیدا و مات مجاهدا شهیدا.

اینجانب شهادت غریبانه این مرد خدا را به رهبری عزیز انقلاب اسلامی، مردم مقاوم استان همدان و خاصه هم سنگران و بازماندگان و خانواده شریف و صبور ایشان تبریک و تسلیت گفته برای خود و همه آرزومندان، رزمی چنان و فرجامی چنین از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.