حمید بادامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک بودن روز طبیعت و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امسال شرایط بحرانی محسوب می‌شود و در شرایط بحرانی همه چیز متفاوت است و نباید مانند همیشه رفتار کرد.

وی افزود: علاوه بر اینکه باید برای سلامتی خود و اطرافیان ارزش قائل باشیم یک مسئولیت اجتماعی نیز داریم و نباید با تجمع و حضور در جامعه سلامتی افراد دیگر را به خطر بیندازیم و کادر درمان را تحت فشار قرار دهیم.

نایب رئیس شورای شهر همدان با اشاره به تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های همدان گفت: طبق اطلاعیه صادر شده تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها باید تعطیل باشند و شهرداری همدان نیز از ورود افراد به این مکان‌ها جلوگیری خواهد کرد.

بادامی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان نیرو و ابزار لازم را برای جلوگیری از ورود افراد به پارک‌ها ندارد و نیازمند همکاری نیروی انتظامی است تا این قانون به طور کامل اجرا شود.

وی بیان کرد: بخشی از ظرفیت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در اختیار ستاد مردمی مبارزه با کرونا قرار گرفته است.

نایب رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: در حال حاضر فرهنگسراهای همدان برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار ستاد مردمی مقابله با کرونا و سازمان‌های مردم نهاد است.

بادامی با اشاره به اهمیت استفاده از پتانسیل فضای مجازی و برگزاری جلسات شورای شهر همدان گفت: جلسات شورای شهر همدان به طور ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.