بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ ستاد استانی خواربار فروش، سوپرمارکت، قصابی و مرغ فروش، نانوایان، میوه و تره بار و عرضه کنندگان کالاهای اساسی و معیشتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید تا ۲۰ فروردین فعال باشند و سایر واحدهایی که مشمول موارد فوق نیستند نباید فروشگاه خود را باز کنند.

وی گفت: بر همین اساس با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اصناف ۴۰ واحد صنفی متخلف که اقدام به باز کردن مغازه خود کرده بودند پلمب شدند.

ترابیان با بیان اینکه هیچ ملاحظه‌ای در برخورد با متخلفان نخواهیم داشت، گفت: پلمب علاوه بر آثار ممنوعیت برای ورود به واحد صنفی دارای آثار و تبعات قَضایی است و جریمه صنفی به همراه دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند ابراز امیدواری کرد: مردم نهاوند با درک وضعیت روحی و جسمی پرستاران و کادر خدماتی به عنوان سربازان جبهه سلامت و کاهش درد و رنج بیماران کرونایی با اقدامات داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحد خود کنند چراکه اقدامات سخت و بازدارنده در قانون برای جلوگیری از تهدید سلامت شهروندان به ویژه بیماران و سالمندان اندیشیده شده و اعمال خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1393872
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.