سید سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا افزود: مردم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند و روند اجرای این طرح برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه فرمانداران استان باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: صدا و سیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار موثر است.  

وی با بیان اینکه در ایام پیش رو  از برگزاری مراسم و جشن‌هایی که منجر به اجتماع می‌شوند، به‌طور جد جلوگیری شود اظهار داشت: تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند.

شاهرخی افزود: همه پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان باید تعطیل باشند و توصیه می‌شود شهرداری روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند. 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی همه ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.

استاندار همدان اضافه کرد: صداوسیما با تولید محتوای پر مفهوم می‌تواند با فرهنگ‌سازی کاهش تردد خودروها در سطح استان تاثیر گذار باشد. 

شاهرخی اظهار داشت: با افرادی که در چند روز اخیر سعی در جوسازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، برخورد جدی می‌شود. 

وی ادامه داد: برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خودشان را داشته باشند. 

شاهرخی تاکید کرد: از نیروهای اجرایی که مسوول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند حمایت جدی و فراگیر انجام شود تا بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند. 

وی اظهار داشت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند. 

استاندار همدان گفت: لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا، تلاش شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد: نصب بنرها با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی در معابر عمومی انجام شود و در ایام پیش رو با جلب مشارکت مردمی، بهتر می‌توان وضعیت تردد شهروندانی را که رعایت نمی‌کنند، کنترل کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.