به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد باقر سلگی ظهر یکشنبه در اولین کمیسیون قرارگاه نوروزی انتظامی ملایر در جمع اعضا ضمن تبریک سال نو و لزوم تلاش برای ایجاد بستری مناسب برای تحقق پیام نوروزی جهش تولید، افزود: مأموران یگان‌های اجرایی در انتظامی شهرستان ملایر در ۲۴ ساعت گذشته طرح‌های مختلف مقابله با سارقان را در نقاط از پیش تعیین شده اجرا کردند.

وی افزود: در همین ارتباط با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی منسجم و هدفمند و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، مخفیگاه ۳ سارق موتورسیکلت توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر ۳ متهم دستگیر و از نامبردگان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: در ادامه این مأموریت، مخفیگاه یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره نیز توسط مأموران این یگان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که با تحقیقات فنی و تخصصی از این متهم، ۴ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره نیز کشف شد.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود، افزود: در این طرح، مأموران کلانتری ۱۱ نیز با تلاش اطلاعاتی دقیق یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی این متهم را دستگیر کردند و در تحقیقات فنی و تخصصی از وی، ۴ فقره سرقت داخل خودرو کشف شد.

وی در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۲ نیز یک سارق خانه باغی، یک سارق لوازم و امکانات بیمارستان، یک سارق لوازم داخل خودرو و مأموران کلانتری ۱۳ نیز ۲ سارق داخل خودرو را شناسایی و هر ۵ نفر را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده هر ۱۰ نفر متهم تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ سلگی در ادامه سخنان خود با تقدیر از حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان با اشاره به این که فعالیت قرارگاه نوروزی شهرستان ملایر برای افزایش ضریب امنیت شهروندان در ایام تعطیلات با استفاده از همه ظرفیت‌ها سر لوحه کار پلیس ملایر قرار دارد افزود: به منظور نیل به امنیت پایدار، تلاش حافظان نظم و امنیت در این ایام حداکثری و مجاهدانه است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1388072
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.