حسن آبخو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر با موضوعات سلامت روان، نشاط اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر بابیان اینکه این طرح در فضای مجازی به صورت غیر حضوری اجرا می‌شود، افزود: این طرح با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و در عین حال ارائه خدمات انسان‌دوستانه در شرایط جدید خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقا سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل‌های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی، کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده در جهت کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه بخش‌هایی از اهداف این طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای جوانان است، بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند تا نیمه اردیبهشت در این طرح شرکت کنند.

آبخو به جشنواره نقاشی با عنوان «دنیای رنگی من» و موضوعات آن اشاره کرد: آسمان آبی، زمین سبز، کتابخانه ما، دورهمی خانواده، دنیای شاد، بهداشت، زندگی و سلامت، خانواده پرنشاط و سالم، کشورم ایران موضوعات این جشنواره هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.