به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق خارجی و افزایش میزان ۴۰ درصدی کشفیات در ۱۲ ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر سلگی گفت: وقوع انواع سرقت‌ها در شهرستان ملایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته و در ۱۲ ماه سال جاری ۱۵۰ سارق حرفه‌ای در شهرستان ملایر دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۵ قاتل فراری دستگیر و ۸ فقره قتل کشف شد، افزود: دستگیری سارقان نیز در این مدت ۲۴ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ سلگی افزود: در ۱۲ ماهه سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق خارجی با ۴۰ درصد افزایش کشفیات و افزایش ۲۲ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالاهای خارجی و افزایش بیش از ۸ درصدی دستگیری متهمان جرایم اقتصادی و کلاهبرداری را در شهرستان ملایر شاهد بودیم.

کشف ۱۳ هزار دستکش احتکار شده در تویسرکان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۳ هزار دستکش احتکار شده از یک واحد صنفی در شهرستان تویسرکان، خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان تویسرکان در راستای طرح مبارزه با احتکار محصولات بهداشتی در بازرسی از یک واحد صنفی، ۱۳ هزار دستکش یکبار مصرف احتکار شده را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: این واحد صنفی پلمب و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف الکل غیر بهداشتی در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۸۰ لیتر الکل صنعتی غیر بهداشتی در شهرستان بهار خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار الکل غیر بهداشتی در یک واحد تولیدی در شهرستان بهار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری پلیس امنیت عمومی انتظامی استان به انبار این واحد تولیدی اعزام و در بازرسی از آن، ۵۸۰ لیتر الکل صنعتی غیر بهداشتی را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این خصوص افزود: متهمان به همراه الکل‌های کشف شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کشف سمپاش قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۴۹ عدد سمپاش قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف ۴۹ عدد سمپاش قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان شدند.

وی با اشاره به این کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸ فقره سرقت در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۲ سارق خانه باغی و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغی در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی، تخصصی و با رصد اطلاعاتی، دو سارق در این خصوص شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ معصومی بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های تخصصی، به ۸ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان احشام حین سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲۱ رأس گوسفند سرقتی و دستگیری ۲ سارق در سطح روستاهای تابعه این شهرستان در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر سرقت احشام در سطح یکی از روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت پاسگاه انتظامی موسی آباد شبانه به محل مراجعه کردند که سارقان با مشاهده مأموران گوسفندها را رها و از محل متواری شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: در تعقیب آن ضمن مراقبت از احشام مکشوفه، سارقان که ۲ نفر بودند با شگردهای خاص پلیسی و پس از طی مسافتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به تحقیقات فنی به عمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان، از متهمان گفت: سارقان به انجام ۲ فقره سرقت احشام ۵ و ۶ راسی و همچنین سرقت مقداری جو و علوفه در سطح روستا اعتراف کردند.

وی در ادامه از کشف ۴ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴ سارق در ۳ روز گذشته خبر داد و افزود: در این مدت علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، و توقیف ۵ دستگاه وسائط نقلیه متخلف، تعداد ۵ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.