شهروز کیایی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: اجاره منازل استیجاری به مسافران و افراد غیر بومی بعلت شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در رزن و درگزین ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ از سوی ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رزن افزود: هیچ اسکانی در شهرستان نداریم و با شهروندانی که به مسافران و افراد غیر بومی اسکان دهند برابر دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی برخورد می شود.

کیایی تاکید کرد: نظارت بر واحدهای اقامتی اسکان مدارس، مهمانپذیر و خانه مسافرها در شهرستان توسط بازرسان به صورت مستمر در حال انجام است و این روند تا پایان تعطیلات ادامه می یابد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تاکنون ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: توزیع شهرستانی مبتلایان به ویروس کرونا شامل ۳۳ تن در همدان، ۲۰ نفر در اسدآباد، ۱۶ نفر در نهاوند، ۱۱ نفر در رزن، هشت نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در بهار، پنج نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآوری کرد: ۲۶۴ تن از افراد بهبود یافته یا مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان ها تحت نظر بودند ترخیص شدند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده همچنین چهارهزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.