آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با تقدیر از حمایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: دستورات لازم برای انسداد ورودی سراب گاماسیاب نهاوند اخذشده و در حال حاضر ورودی سراب مسدود شده و به مسافران و گردشگران خدمات ارائه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین راه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بنا به گفته متخصصان ماندن در خانه است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و ورود بزرگان و ریش‌سفیدان روستاهای بخش مرکزی برگزاری مراسم ترحیم، نوعید و جشن به حداقل رسیده اما همچنان ضمن تقدیر از همراهی مردم تقاضامندیم برای بهبود شرایط زنجیره ارتباط انسان با انسان را قطع کنند.

بخشدار مرکزی نهاوند با اشاره به تعطیلی تمامی اماکن ورزشی نهاوند در حوزه بخش مرکزی، اظهار کرد: طی اقدامات صورت گرفته توسط اداره ورزش نهاوند و همچنین نظارت‌های بخشداری و دهیاران هیچ‌گونه فعالیت ورزشی در هیچ‌یک از اماکن صورت نمی‌گیرد.

صالحی ضمن تأکید مجدد بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی برای حمایت از پدران و مادران خود باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در محلات به خصوص روستاها صورت گیرد بسیج جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از تجهیزات و ادوات کشاورزی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر اصلی و فرعی در روستاها است چراکه دهیاران به‌تنهایی توان انجام این کار را به‌صورت مداوم ندارند.

وی تصریح کرد: امروز روحانیون و مداحان در بخش مرکزی باید بیش‌ازپیش به حمایت و همراهی‌های خود ادامه دهند و نسبت به فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از برگزاری مراسم مختلف و همچنین بسیج امکانات و تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر اقدام کنند تا همه باهم بتوانیم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.