محسن جهانشیر روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین تمامی استخرهای سرپوشیده این استان توسط کارشناسان این اداره و با همکاری مرکز بهداشت ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی اضافه کرد: ۶۲۸ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی با نظارت دستگاه ورزش استان همدان فعالیت دارند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه های ورزشی اعم از دولتی و خصوصی در سطح این استان تا بیستم اسفندماه جاری تعطیل هستند و حق هیچ گونه فعالیتی ندارند.

وی اظهار داشت: تیم های نظارتی این اداره کل با همکاری مسوولان ورزش و جوانان در شهرستان ها به صورت دقیق دستورالعمل های صادره در حوزه ورزش را رصد می کنند و توصیه ها و در برخی موارد اقدامات قانونی در راستای کمک به سلامت جامعه را انجام می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از همراهی مدیران و دست اندرکاران ورزش استان در رعایت نکات بهداشتی و نیز دستورالعمل های صادره از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا گفت: همکاری باشگاه های بخش خصوصی در این حوزه نیز بسیار مطلوب بوده است.

وی اضافه کرد: با این حال آن دسته از باشگاه های خصوصی که نسبت به تعطیلی فعالیت تمرینی خود اقدام نکنند، پلمب خواهند شد.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا ۱۲ اسفند ، حدود هفت هزار و ۸۰۲ نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و ۳۱۲ تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و ۵۰۱ نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند همچنین ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته به ثبت رسیده است. 

تاکنون آزمایش سه فرد مشکوک به ویروس کرونا در همدان مثبت بوده و این ویروس در همدان یک قربانی گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.