محسن جهانشیر روز جمعه در گرامیداشت هشتم اسفندماه روز جهانی سازمان های مردم نهاد در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳۰ هزار جوان در سطح همدان زندگی می‌کنند که ۲۴.۷ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: با توجه به جمعیت قشر جوان استان، سمن‌های جوانان با رشد بسیار خوبی روبه رو است و ۲۷ نوع فعالیت را در قالب چهار گروه انجام می‌دهند.

جهانشیر افزود: در سال های اخیر با نقش آفرینی مجمع جوانان استان، فعالیت‌ها و برنامه های بسیار خوبی را در کنار دستگاه های دولتی داشته اند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارند و هنوز هم باید برای تقویت سمن ها و حضور فعال تر آنها در جامعه تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان توانمندسازی سمن‌ها بر پایه آموزش و یادگیری، پژوهش و مطالعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه اندازی سمن با اولویت نیازهای روز جامعه مانند کارآفرینی، حرکت های جهادی ، فضای مجازی، خانواده و آسیب های اجتماعی مدنظر است.

جهانشیر همدان را سرشار از جوانان و بانوان مستعد دانست و گفت: به توانمندی این قشر اعتقاد فراوان داریم و به لحاظ فعالیت و تعداد سمن‌ها جزو پیشتازان در سطح کشور هستیم.

وی خواستار همدلی و مشارکت همه جانبه سمن ها در بخش های مختلف شد و افزود: سمن های جوان توانایی حل مشکلات را دارند و باید به آنها اعتماد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.