به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه مدتی است مبحث ثبت‌نام شهردار همدان در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال از زبانِ دیگران به گوش اعضای شورای شهر رسیده که متأسفانه به آنان، اطلاعی داده نشده است، گفت: شهردار در این زمینه نه با اعضای شورا و نه رئیس شورای شهر، مشورت نکرده در حالی‌که در نهایت باید برای استعفا، از طریق شورای شهر اقدام کند.

وی گفت: این اقدام شخص شهردار در مقام حقیقی مشکلی ندارد اما از لحاظ اخلاقی باید حرمت اعضای حفظ می‌شد و اطلاع اولیه به شورا، نشان‌دهنده احترام به این نهاد است.

گردان با بیان اینکه شهردار حرمت اعضای شورا را حفظ نکرد در حالی‌که جایگاه شورا باید حفظ شود، گفت: شهر و شهروندان با تغییر و تحولات ناگهانی شهر آسیب خواهند دید از این‌رو نمایندگان پارلمان شهری باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شهردار همدان تعامل خود را با شورای شهر کمتر کرده که این اقدام، شایسته نیست، گفت: شورای شهر در رأس شهرداری قرار دارد در حالی‌که این مهم در شهرداری همدان، نادیده گرفته شده است.

وی ادامه داد: عباس صوفی با اکثریت آرا به سمت شهردار همدان انتخاب شد و همه ما قول دادیم تا پایان دوره پنجم در کنار یکدیگر به شهروندان خدمت کنیم.

گردان اضافه کرد: انتقادی نیز مبنی بر نصب بنر ۷ میلیونی در ایام ٢٢بهمن با زیرنویس شهرداری بدون درج نام شورای شهر همدان در سطح شهر مطرح است که متأسفانه این بی‌اعتنایی به شورا، در موارد دیگری هم دیده شده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.