به گزارش خبرگزاری مهر، عباس صوفی از پروژه ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری همدان که به صورت پایلوت در منطقه یک اجرا می‌شود بازدید کرد و گفت: شهرداری منطقه یک همدان پیشتاز و پیشگام در ساماندهی فیزیکی و ایجاد آرشیو الکترونیکی است.

وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک عنوان کرد: این منطقه به عنوان پیشگام و پیشتاز در شهرداری همدان ایجاد آرشیو الکترونیکی را آغاز کرده است.

صوفی گفت: این پروژه شامل دو بخش فیزیکی و سیستمی است که در بخش فیزیکی عملیات عمرانی و ساختمانی در هر ۴ منطقه در جهت ایجاد بایگانی مرکزی و سایت مراجعان صورت گرفته و یا در حال انجام است.

شهردار همدان گفت: تمام پرونده‌های شهرسازی، درآمد، نوسازی که افزون بر ۲۵۰ هزار پرونده در ۴ منطقه است به بایگانی مرکزی مناطق انتقال یافته و بر مبنای شناسه ملک تجمیع خواهند شد.

وی گفت: در بخش سیستمی نیز که شامل ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد و لینک شدن تصاویر به نرم‌افزار موجود است پیمانکار مربوطه مشخص و قرارداد منعقد شده و در ماه جاری شروع کار را خواهیم داشت.

صوفی تصریح کرد: انجام این پروژه که یکی از الزامات و زیرساخت‌های سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی است از اولویت‌های اصلی شهرداری و تأکیدات شورای شهر بوده و در جهت حفظ اوراق و پرونده‌ها، بهبود فرایندها و خدمت رسانی مطلوب‌تر، شفافیت در دسترسی به اطلاعات و حذف گردش فیزیکی اسناد صورت می‌پذیرد.

گفتنی است مدت انجام پروژه در منطقه یک و ۴ شش ماه بوده و در فاز بعدی در مناطق ۳ و ۲ نیز ادامه خواهد داشت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.