به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات استان همدان، سید سعید شاهرخی در اولین دقایق روز جمعه دوم اسفندماه به همراه مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، حسین افشاری فرماندار همدان و دیگر مدیران با حضور در شعبه ۳۵ همدان و ایستادن در صف رأی دهندگان در این شعبه، رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار همدان گفت: در یک هزار و ۲۷۸ شعبه رأی گیری انجام می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تمام عوامل برای برگزاری انتخابات باشکوه در آمادگی کامل هستند.

سید سعید شاهرخی افزود: حضور مردم در اولین ساعات اخذ رأی برگ زرینی برای استان همدان است و خوشبختانه شور و حال خوبی وجود دارد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: تمام شعب اخذ رأی استان در ستاد انتخابات به صورت مانیتورنیگ رصد می‌شود و فرمانداران نیز در شهرستان‌ها از شعب بازدید خواهند کرد.

شاهرخی با بیان اینکه روند انتخابات عالی است، گفت: مردم از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر امروز می‌توانند به شعب مراجعه کنند اما درخواست ما این است که مردم استان در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق اندازند و حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.