حجت الاسلام جلال مرادی روز یکشنبه در جمع فرمانداران و بخشداران با بیان اینکه برای حفظ داشته ها باید در انتخابات شرکت کرد گفت: رای مردم حتی در دورترین روستاها نیز توجه شده و آرای آنها نیز صیانت می شود.

وی اظهار داشت: برخی علت حضور نیافتن در پای صندوق های اخذ رای را بی تاثیر بودن رای خود عنوان می کنند بنابراین باید فرمانداران و بخشداران اثر بخش بودن آرای مردم را در نشست ها و تجمعات قانونی تبیین کنند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: همچنین فرمانداران و بخشداران بگویند که حضور در پای صندوق های رای، رای به نظام و خون شهدا است همچنین پاداش مشارکت در این حماسه سیاسی کمتر از حضور در مراسم تشییع سردار سلیمانی نیست.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است گفت: مردم گلایه مندی هایی نسبت به تورم و گرانی ها در کشور دارند اما باید بدانیم که امنیت کشور و قدرت نیروهای مسلح به پشتیبانی مردم میسر است. 

حجت الاسلام مرادی خواستار تبیین جایگاه کنونی نظام اسلامی در جهان و منطقه توسط مسوولان برای مردم شد و گفت: باید عنوان کرد که به پشتوانه مردم ایران اسلامی هم اینک به این جایگاه دست یافته است.

وی گفت: هیات نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نگاه و نگرش سیاسی نداشته است حتی با دعوت از برخی داوطلبان رد صلاحیت شده علت رد آنها به صورت مستند، مستدل و با مدرک بیان شده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان ادامه داد: در رد صلاحیت داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چهره های شاخص نمایندگان فعلی و ادوار از هر دو جناح مطرح کشور دیده می شود.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان همدان تا آخرین زمان باقی مانده به انتخابات تلاش خود را برای تایید صلاحیت داوطلبان به کار می گیرد چرا که هدف این هیات، سوگیری و جهت گیری منفی نیست.

وی با بیان اینکه برای افزایش مشارکت باید دنبال قشر خاکستری که رای خود را بی اثر می دانند رفت گفت: یک هفته زمان برای تبلیغات انتخاباتی کافی نیست امید می رود این زمان به ۲ هفته افزایش یافته تا داوطلبان بتوانند با حضور در مناطق مختلف حوزه انتخابیه اقدام به تبلیغ کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.