عباس اولیاسمیع روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته پس از تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ و درخواست کمک برای انتقال یک مادر باردار، یک کد عملیاتی (آمبولانس) به محل عزیمت کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار داشتن این روستا در یک منطقه کوهستانی و سخت گذر، یک دستگاه آمبولانس کمک دار به این روستا عزیمت کرده با این وجود چند نوبت در میانه راه خودرو گیر کرده و راننده آمبولانس مجبور به بستن زنجیرچرخ برای عبور از جاده لغزنده می شود.

 مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستان همدان بیان کرد: این عملیات حدود چهار ساعت به طول انجامید و در نهایت مادر ۴۰ ساله سالم به بیمارستان علیمردایان نهاوند منتقل شد.

اولیا سمیع ادامه داد: این مادر صاحب یک فرزند دختر شده و این دومین فرزند وی است.

انفجار منزل مسکونی در کبودراهنگ

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: انفجار منزل مسکونی ناشی از نشت گاز در روستای «آب مشکین»  منجر به مصدومیت مرد ۶۰ ساله شد.

داوود مرادی افزود: این اتفاق عصر سه شنبه ۲۲ بهمن رخ داد و فرد مصدوم ابتدا به بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ منتقل سپس بعد از  هماهنگی به دلیل شدت جراحات و سوختگی به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شد.

وی ادامه داد: طبق گفته مصدوم، او وارد منزل شده پس از روشن کردن کلید برق انفجار رخ می دهد که این اتفاق موجب تخریب و ریزش آوار بر روی این فرد می شود.

وی گفت: قبل از رسیدن نیروهای امدادی مصدوم توسط همسایگان از زیر آوار خارج و تحویل پرسنل اورژانس ۱۱۵ شده بود که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و با تشخیص۴۰درصد سوختگی درجه یک و ۲ در ناحیه دست و پا به بیمارستان اعزام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.