به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه زارعی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح توسعه کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات هم زمان به بانوان و آقایان طرح توسعه کتابخانه شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت.

عاطفه زارعی با بیان اینکه چون امکان گسترش عمودی بنا وجود نداشت، گسترش افقی کتابخانه در دستور کار قرار گرفت افزود: در سال ۹۴ شهرداری اسدآباد ۱۳۵ متر مربع زمین در پشت کتابخانه عمومی قدیمی در اختیار اداره کتابخانه‌ها قرار داد.

وی تصریح کرد: از سال ۹۷ بهسازی و گسترش فضای کتابخانه آغاز شد و بیش از ۲۷۰ متر زیربنا به کتابخانه در دو طبقه افزوده شد و در حال حاضر به طور همزمان به آقایان و بانوان خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: علاوه بر ۲۷۰ متر مربع فضای جدید افزوده شده، ۴۰۰ متر مربع از فضای ساختمان قدیمی نیز بهسازی شده است.

زارعی تأکید کرد: در حال حاضر کتابخانه عمومی شهید رجایی با ۶۷۰ متر مربع فضای کتابخانه‌ای در اختیار اعضا و مردم این شهرستان قرار دارد.

وی ادامه داد: در کتابخانه عمومی شهید رجایی، بخش کودک، بخش نشریات و مرجع به طور جداگانه دیده شده است و مردم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهید رجایی به پایگاه اینترنتی نورمگز نیز دسترسی دارد خاطرنشان کرد: به زودی نیز به پایگاه دیگر فارسی در صورت امکان به این کتابخانه افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر به صورت همزمان می‌توانند از سالن‌های مطالعه استفاده کنند گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب، اشتراک ۸۷ نسخه روزنامه و مجله در اختیار اعضای کتابخانه عمومی شهید رجایی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.