سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: صدور بارنامه برای وانت بارها و ممنوعیت تردد آنها در صورت نداشتن صورت وضعیت، در گام نخست نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است.

وی اضافه کرد: برای این کار ابتدا باید زمینه صدور بارنامه در روستاها را فراهم کرد در غیر اینصورت نمی توان انتظار داشت پلیس جلوی تردد خودرویی را که از روستا اقدام به بارگیری گندم، احشام یا دیگر کالا کرده، سد کند.

رییس پلیس راه همدان اظهار داشت: شاید اجرای این طرح برای وانت بارهایی که بین استانی تردد دارند امکان پذیر باشد اما برای درون استان هم اینک قابل اجرا نیست.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: بنابراین تا زمان فراهم نبودن زیرساخت ها پلیس رانندگان وانت بارهای بدون بارنامه را اعمال قانون نمی کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای همدان پیشتر در جلسه کمیسیون مباره با قاچاق کالا و ارز استانداری از اجرای طرح ساماندهی وانت بارها از اول بهمن ماه امسال خبر داده و تحویل سوخت را نیز منوط به دریافت بارنامه و میزان پیمایش خودرو کرده بود.

مصطفی پناهنده با بیان اینکه پلیس از ابتدای بهمن با رانندگان بدون بارنامه برخورد می کند اضافه کرد: با توجه به اینکه در صورت دریافت بارنامه، مبدا، مقصد و نوع کالا مشخص می شود امکان جابجایی کالای قاچاق تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.