مسعود مصطفی جوکار روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملکرد هیات کشتی همدان در دوره ریاست حمیدرضا یاری با روند روبه رشد همراه بوده و همه باید به او در به اوج رساندن کشتی این استان کمک کنند.

وی اضافه کرد: باید قبول کنیم که کشتی همدان از روزهای اوج خود فاصله گرفته و باید این عقب افتادگی جبران شود اما اگر وفاق و همدلی نباشد، این مهم عملی نخواهد شد.

نایب رییس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: برخی در استان خواسته یا ناخواسته مسایلی را مطرح می کنند که جز حواشی و تضعیف شرایط روبه رشد فعلی نیست و بهتر است این رویه ادامه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه عملکرد کشتی همدان مورد رضایت همگان است، گفت: انتقادهای سازنده به طور قطع راهگشای هیات کشتی است و باید همسو با سیاست های مدیریت کشتی استان پیش رفت.

جوکار خاطرنشان کرد: به هر حال کشتی همدان در حساس ترین دوران خود قرار دارد و نیازمند تحولات اساسی در بخش های مختلف است که در این بین همه باید کمک کنند.

وی تاکید کرد: کشتی در شهرستان های مستعد و نخبه پرور استان همدان با فعالیت گسترده در حال رسیدن به شرایط ایده آل است و همین روند با تلاش مصاعف باید ادامه یابد.

این مربی کشتی همدان افزود: حاشیه سازی و تضعیف کشتی استان بدون تردید مشکلات پیش رو را حل نمی کند و جایگاه کشتی را از وضعیت فعلی بدتر خواهد کرد.

همدان دارای هشت هزار مربی و کشتی گیر فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.