سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۷۰ فقره از سوانح رانندگی ۱۲ ساعت گذشته از نوع واژگونی بوده که به علت تردد با سرعت غیرمطمئنه و بی توجهی به جلو رخ داده است.

وی اضافه کرد: در یک سانحه خودروی سواری که ساعت ۶ صبح از گردنه اسدآباد به سمت همدان در حال تردد بود به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ با ۲ دستگاه خودرو به صورت رخ به رخ برخورد کرد که در این سانحه ۲ تن به شدت زخمی شدند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود توصیه های مکرر به رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی توسط ماموران پلیس راه اما بیشتر رانندگان توجهی به این هشدارهای دلسوزانه پلیس ندارند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: هم اینک تمامی جاده های برون شهری این استان لغزنده هستند و با وجود پخش شن و نمک توسط عوامل راهداری اما به علت برودت هوا سطح جاده یخ بسته است.

وی تاکید کرد: هر جند تنها در برخی از مسیرها آن هم به صورت محدود نیاز به استفاده از زنجیرچرخ است با این وجود همراه داشتن آن الزامی بوده و ماموران رانندگان بدون زنجیر چرخ را اعمال قانون می کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر لغزندگی سطح جاده شاهد مه گرفتگی در جاده های همدان - کرمانشاه، همدان - سنندج، گردنه سوباشی، آزاد راه همدان - تهران، جاده قدیم همدان - تهران و قسمتی از مسیر همدان - ملایر هستیم.

بارش برف از عصر چهارشنبه در استان همدان آغار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.