حمیدرضا یاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترکیب تیم کشتی جوانان همدان در این رقابت ها را داریوش ولی زاده در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی قپانوری و امین طاهرلو در وزن ۶۱ کیلوگرم، ایمان محمدحسینی و امین رحمانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و نیکزاد علیزاد و علی کریمی در وزن ۷۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدرضا شاه‌ محمدی، وزن ۷۹ کیلوگرم حسین‌رسولی و امیرحسین ‌صادقی، وزن ۸۶ کیلوگرم مهدی حاجیلویان، وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین حبیبی، وزن ۹۷ کیلوگرم امیر علی پناه و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عرفان خدارحمی تشکیل دادند.

یاری خاطرنشان کرد: علی‌محمدمالمیر، جلال لطیفی، وحید بیگم‌جانی، محمدقیاسوند به سرپرستی مجید الوندی کادر فنی تیم منتخب همدان در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: تیم منتخب اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نیز از همین رقابت ها انتخاب می شود و کشتی گیرانی که نتوانند انتظارها را برطرف کنند، مجوز حضور در پیکارهای کشوری را کسب نخواهند کرد.

یاری افزود: اردوی آماده سازی کشتی گیران اعزامی به جام هاشمی نژاد نیز از هفته آینده آغاز می شود و تمامی نفرات ملزم به حضور در این رقابت ها هستند.

هفدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با حضور کشورهای مختلف خارجی دهم و یازدهم بهمن ماه امسال در بهشهر مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.