مصطفی آزادبخت روز سه‌شنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر همدان افزود: شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی باعث می‌شود که امسال آیین متفاوتی در ایام الله دهه فجر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ترسیده بود، اظهار داشت: مردم نشان دادند اگر مسوولان زمینه لازم را فراهم کنیم آنها در برنامه‌ها مشارکت می‌کنند.

آزادبخت تاکید کرد: امسال در دهه فجر برنامه‌هایی در نظر گرفته شود که برای مشارکت مردم جاذبه داشته باشند.

وی عنوان کرد: در برنامه‌های دهه فجر سخنران‌ها باید انقلاب اسلامی را تبیین کنند و کل مناطق مختلف استان باید با یک نگاه دیده شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پیش از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرمانداران مشکل سیستم صوتی را در شهرستان‌ها به صورت ریشه‌ای حل کنند.

وی با اشاره به اینکه گامی مهمتر از انقلاب اسلامی نداریم، اضافه کرد: ۲۵۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب اسلامی را پایدار و از آرمان‌های اسلام دفاع کنیم.

آزادبخت تاکید کرد: بهای سنگینی برای این انقلاب دادیم و رسانه‌ها کمک کنند تا آیین‌های دهه فجر امسال به خوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به تنهایی یک سپاه و ارتش برای انقلاب اسلامی بود، افزود: ضربه ای که ما به آمریکا زدیم بسیار سنگین بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مدیران باید در انتخابات پیش رو بی طرف باشند و از هیچ‌یک از نامزدها طرفداری نکنند.

وی با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: باید هوشیار بود تا دشمنان این را بر سر ما پُتک نکنند.

آزادبخت ادامه داد: به شدت غمدار و شریک این عزا هستیم اما این دستاویزی نشود تا افرادی نادان یا مغرض به سپاه ضربه بزنند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال مردمی برگزار شود افزود: مسوولان توجه داشته باشند تا برگزاری برنامه‌های این دهه به مردم واگذار شود تا آن‌ها نیز مشارکت داشته باشند.

در سالنامه ملی ایران از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.