سرهنگ فرامرز به‌گذر روز سه‌شنبه در تشریح این خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "تهران "به استان همدان کرده است.

وی افزود: با اشراف ایجاد شده و در یک همکاری عملیاتی هدفمند و هوشمندانه با انتظامی شهرستان فامنین، خودرو سواری قاچاقچیان در ورودی فامنین شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۹ کیلوگرم مخدر هروئین با لفافه کشف شد که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

دستگیری سارق طلا، در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: اوایل سال جاری یک فقره سرقت طلا در این شهرستان به وقوع پیوست که در این سرقت، متهم با سوء استفاده از غفلت طلا فروش و فریب او، مقادیری طلا را از روی میز مغازه سرقت کرده بود.

سرهنگ شا احمد ساکی افزود: با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه سارق طلاها شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های مجاور دستگیر و پس از انتقال به یگان انتظامی، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی در خبر دیگری بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با استفاده از ظرفیت های اطلاعاتی و اشرافیت کامل یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که متهم در بازجویی ها به چهار فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نیز پس از شناسایی یک سارق وی را دستگیر و نامبرده به ۲فقره سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت معابر اعتراف کرد.

کشف تنباکوی قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: ماموران این شهرستان در راستای مقابله و مبارزه مستمر با کالای قاچاق طرح های موضوعی مختلفی را  تدوین و توسط یگان های اجرایی می کنند

سرهنگ ساکی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی یک خودروی سواری حامل تنباکوی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ساکی گفت: در بازرسی از این خودرو، ۶هزار بسته تنباکوی قاچاق و بدون مجوز به ارزش تقریبی  ۷۰۰میلیون ریال را کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.