مجید مشایخی پور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقتی مسوولان به تعهدات مالی خود در قبال تیم عمل نمی کنند، ادامه حضور در مسابقات ممکن نیست.

وی اضافه کرد: بی انگیزه شدن بازیکنان و کمبود بازیکن کلیدی در برخی پست ها باعث شده تا دیدارهای خود را واگذار کنیم.

مشایخی بیان کرد: اگر از این وضعیت باخبر بودیم، هرگز مسوولیت قبول نمی کردیم و اکنون تصمیم به انصراف گرفته ایم.

سرمربی هندبال همدان خاطرنشان کرد: در گروه همدان تیمی مانند مریوان که به لحاظ جمعیتی و امکاناتی قابل مقایسه با همدان نیست، سرمایه گذاری خوبی در هندبال داشته و بازیکنان و مربی غیربومی با تجربه را جذب کرده است.

وی افزود: تیم همدان نیز در صورت تامین منابع مالی و جذب حداقل ۲ بازیکن باتجربه کشور می تواند جزو مدعیان باشد اما توجهی به این مسایل نشد.

مشایخی بیان کرد: ترکیب تیم همدان را کادر فنی و بازیکنان بومی تشکیل می دهند و بازی ها را با اختلاف کم واگذار کردیم که دلیل اصلی آن مشکلات مالی و نبود تعهد به بازیکنان بود؛ ضمن اینکه بازیکنان غیر بومی نیاز داریم.

وی افزود: مدیریت دستگاه ورزش همدان قبل از شروع لیگ قول پرداخت کمک ۵۰ میلیون تومانی، خوابگاه و سالن تمرین و مسابقه را داد اما تاکنون این پرداخت مالی انجام نشده است.

سرمربی تیم هندبال یادآور شد: هیات هندبال همدان نیز اعلام کرد که برای حضور در مسابقات ۱۶۰ میلیون تومان هزینه می کند اما هنوز اقدام لازم نشده است.

وی با اشاره به بازی این هفته مقابل کرمانشاه گفت: از هفته قبل اعلام کردند که ورود بانوان تماشاگر آزاد است اما ساعاتی قبل از بازی از ورود آنها جلوگیری شد که تاثیر منفی در تیم داشت.

مشایخی بیان کرد: بازیکنان و مربیان تیم از خانواده خود برای تماشای بازی دعوت کرده بودند که همگی پشت درب سالن ماندند و همین مساله تاثیر منفی بر روحیه بازیکنان تیم گذاشت و تمرکز لازم را در مسابقه نداشتند.

وی بهترین تصمیم فعلی را انصراف از مسابقات دانست و گفت: نمی توانیم با دست خالی به جنگ حریفان برویم و نیم فصل بازی ها را به دلیل مشکلات از دست دادیم.

تیم هندبال همدان در قعر جدول گروه چهارم لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

این تیم تاکنون موفق به پیروزی نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.