رییس سابق پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان روز چهارشنبه در این آیین گفت: در مدت حدود ۶ سال مسئولیت و خدمت در این معاونت موفق به کشف ۳۰ تن انواع مواد مخدر در این استان شدیم.

سرهنگ هادی قزوینه ای افزود: مخدر تریاک بیشترین میزان کشفیات را به خود اختصاص داده است به گونه ای که در مدت زمان یاد شده بیش از ۲۳ تن و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۲ تن و ۵۸۵ کیلوگرم گُل، ۸۵۱ کیلوگرم حشیش، ۷۷۰ کیلوگرم هروئین، ۱۹۲ کیلوگرم شیشه و سایر موادمخدر در این مدت زمان شدند.

رییس سابق پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان اظهار داشت: با اقدام جهادی فعالان در این نیرو اجازه ندادیم همدان به محلی امن و حیاط خلوتی برای جولان قاچاقچیان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: با کارهای اطلاعاتی و پیچیده صورت گرفته ۶۶ هزار و ۳۹۸ قاچاقچی، خرده فروش و نگهدارنده موادمخدر در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ قزوینه ای اجرای ۵۸ هزار و ۳۲۶ عملیات، انهدام ۵۲۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و توقیف یک هزار و ۲۷۱ دستگاه خودرو را از دیگر اقدام های صورت گرفته در ۶ سال گذشته برشمرد.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۴۰ عملیات برای کنترل مسیرهای ارتباطی همدان و چهار هزار و ۱۷۰ طرح پاکسازی در این مدت زمان اجرایی شد و موفق به کشف ۲۰ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۴۴۲ عدد قرص غیرمجاز شدیم.

رییس سابق پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: با توجه به اهمیت آموزش در پیشگیری از گرایش افراد به سمت مصرف موادمخدر ۳۵۰ هزار تن از اهالی این استان به صورت چهره به چهره با آسیب های موادمخدر آشنا شدند.

سرهنگ قزوینه ای افزود: به منظور جلوگیری از نمایان کردن چهره ای زشت از همدان عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای طرح های مختلف از جولان معتادان تابلو و متجاهر در سطح شهر جلوگیری کردند.

وی ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری و مشارکت مردم، برگزاری دوره های آموزشی با هدف انزجار جوانان از موادمخدر و کاهش مان دسترسی به این قبیل مواد خانمانسوز را از دیگر اولویت های پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در ۶ سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.