محسن جهانشیر روز سه‌شنبه در نشست با قهرمانان ملی جودو بانوان همدان اظهار داشت: جودو بانوان این استان سرآمد کشور است و از عملکرد آنها رضایت داریم.

وی افزود: جودو بانوان این استان هم اینک قطب کشور به شمار می رود و هیات جودو با کمک مربیان سازنده توانسته است به خوبی در پرورش نخبه ها موفق عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: موفقیت جودو بانوان دستاورد تلاش مربیان زحمت کش در راستای استعدادیابی و شکوفایی آنها است و امروزه ثمره آن را با کسب عنوان های قهرمانی تیمی و انفرادی مشاهده می‌کنیم.

جهانشیر اضافه کرد: پیشرفت های جودو بانوان همدان باعث شد تا با کسب مدال آسیایی در ورزش کشور نیز تاریخ ساز شویم و این افتخارآفرینی ها باید تداوم یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: افق دستگاه ورزش در بخش بانوان ، حضور حداکثری در رقابت های بین المللی با کسب خوش رنگ ترین مدال ها است که با شناختی که از توانمندی زنان و دختران ورزشکار همدانی داریم، این مسیر به خوبی شکل گرفته است.

وی یادآور شد: اولویت دستگاه ورزش در بخش قهرمانی نیز مدال آوری در عرصه های بین المللی است و براین اساس حمایت های همه جانبه را به اجرا گذاشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.