این جشنواره بزرگ در ۲ سالن ورزشی خانه ژیمناستیک و هفت تیر همدان برگزار شد و شرکت کنندگان در قالب تیم های ورزشی به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات ژیمناستیک همدان در این مراسم گفت: ژیمناستیک بهترین ورزش برای قرار گرفتن کودکان در کار گروهی است و آنها را در درک رفتارهای اجتماعی کمک شایانی می کند.

حمید فرشید افزود: امروزه ژیمناستیک از استقبال پرشمار خانواده ها برخوردار است و استعدادیابی باید سرلوحه فعالیت های این رشته ورزشی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: شناخت و پرورش استعدادهای فرزندان باید مورد توجه ویژه خانواده ها قرار بگیرد و قبل از هرگونه فعالیت ورزشی، نسبت به علاقه و شناخت آنها از رشته ها مشاوره لازم را از کارشناسان خبره دریافت کنند.

فرشید بیان کرد: امروزه توجه به مسایل علمی در ورزش از اهمیت جدی برخوردار است و مربیان نیز باید در همین راستا نسبت به آموزش ورزشکاران اقدام کنند.

در این مراسم ورزشکاران پسر در حضور والدین خود به اجرای برنامه‌های نمایشی ژیمناستیک پرداختند.
 

قهرمانان ژیمناستیک همدان معرفی شدند

قهرمانان مسابقات گرامیداشت روز ملی ژیمناستیک همدان با برگزاری یکدوره مسابقه معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات ۹۸ ورزشکار در قالب تیم های همدان ژیم، پرشین، صوفی، باشگاه کارگران، ستاره سازان، برتر و آریا حضور داشتند.

در بخش تیمی این دوره از مسابقات تیم آریا عنوان قهرمانی را کسب کرد، خانه ژیمناستیک همدان نایب قهرمان شد و همدان ژیم برسکوی سوم ایستاد.

همچنین در بخش انفرادی مهدیار ورمزیار ، مبین غفوری و امیرحسین دینی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.