سید سعید شاهرخی روز سه‌شنبه در آیین نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این برنامه باشکوه با هدف گرامیداشت شهید مفتح برگزار شد افزود: شهیدی که در راستای اصول اساسی و قواعد برگرفته از دیدگاه امام راحل تلاش کرد.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه دو عنصر تاثیرگذار تحصیل علم و تهذیب نفس است که مجموع آنها جامعه را به سعادت می‌رساند.  

استاندار همدان با تاکید بر وفاق، همدلی و صمیمیت در تمام عرصه ها به ویژه در حوزه های علمیه و دانشگاه اظهار داشت: رمز موفقیت کشور، وحدت و همدلی است که باید روز به روز تحکیم یابد. 

شاهرخی بیان کرد: دولت تدبیر و امید با همه تنگناها و موانع که در سالهای استقرار در مسیرش ایجاد شد و تحریم های ظالمانه، اقدام های موثر در تمامی حوزه ها انجام داده است.

وی افزود: طرح تحول نظام سلامت نتایج مطلوبی برای کشور و استان داشته است که در این باره باید از وزیر سابق و وزیر کنونی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی کرد. 

استاندار همدان ادامه داد: آمریکا به دروغ می گوید که حوزه بهداشت و درمان را تحریم نکرده با وجود این تحریم ها گام های مثبتی برداشته شده است. 

شاهرخی گفت: هدف اصلی طرح تحول سلامت تحقق خواسته رهبری انقلاب اسلامی است که فرمودند: «شرایط به گونه ای باشد که بیمار تنها درد و رنج بیماری را داشته باشد» بنابراین دولت بار سنگینی از روی دوش مردم برداشت. 

وی افزود: علاوه بر ارتقای وضعیت بیمارستان، تعمیر و تجهیز بیمارستان ها  و هتلینگ صورت گرفته و  طرح های متنوع در حال اجرا است. 

استاندار همدان اضافه کرد: وزارت بهداشت توانست فشار حداکثری دشمنان که درصدد فروپاشی کشور در مدت سه ماه بودند را بی اثر کند.  

شاهرخی اظهار داشت: به لحاظ مالی ترانزیت کالا محدودیت ها و تنگناها مختلف ایجاد شد که با درایت دولت و همکاری و همراهی مسوولان از این تنگناها عبور کردیم. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.