ابراهیم مولوی روز شنبه پیرامون بازگشت دوباره به شورای پنجم و شایعه ها پیرامون تغییر گرایش حزبی خود به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعضای شورا می توانند هرگونه گرایش سیاسی داشته باشند اما صندلی خدمت را به مسایل جناحی ترجیح می دهم و انقلابی گری و ولایت مداری را سرلوحه اخلاق و نگرش شخصی خود می دانم.

وی بیان کرد: باوجود اینکه چندین ماه به ناحق از شورای پنجم منع بودم اما با حمایت های مردمی و با هدف صیانت از آرای شهروندان همدانی توانستم حق خود را در مراجع قانونی گرفته و باردیگر به عنوان نماینده مردم امانت دار و پاسدار رای آنها شوم.

مولوی اضافه کرد: اکنون نیز صندلی خدمت مردمی را هرگز به موضع گیری و منافع شخصی تبدیل نخواهم کرد و با افتخار همچون سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری سلامی خادم مردم خواهم بود.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: بدون تردید سرلوحه فعالیت شورای اسلامی شهر تامین منافع مردم است که به طور قطع به دور از هرگونه نگاه سیاسی و بازی های جناحی در انجام این وظیفه مهم تلاش خواهم کرد و انتظار از سایر اعضای شورای شهر همدان نیز این چنین است.

مولوی اضافه کرد: از تمامی افرادی که در این مدت پیگیری لازم را داشتند قدردانی می کنم و با قدرت در راه خدمت به شهروندان تلاش می کنم.

ابراهیم مولوی دی ماه سال گذشته با ارایه مدارک پزشکی خود، مدعی شد غیبت وی طی پانزده مهرماه تا یکم دی ماه موجه و با تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرامون پیگیری مراحل درمانی بوده است.

غیبت مولوی در این مدت باعث شد تا با تشخیص فرمانداری همدان، جواد گیاه شناس عضو علی البدل جایگزین وی شود.

شورای اسلامی شهر همدان یازده عضو دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.