"شازده کوچولو" به کارگردانی ایرینا بویکو از یونان و کروکودیل ساخته دانیل گُل از ایتالیا نمایش هایی هستند که روز شنبه در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۵ و ۱۷ و سی دقیقه در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا اجرا می‌شود.

نمایش "خاله سوسکه" به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از اصفهان، "پرپر سیمرغ" اثر رضا عبدالعلی زاده و "کچل کفترباز" در این روز به روی صحنه می‌روند. 

"عموی عجیب بزرگ کوچک من" ساخته ناصر آویژه از تهران، "به مرور زمان" اثر حسین اسدی از خارک و " دنیای خیال انگیز من"به نویسندگی و کارگردانی بهناز مهدی خواه از تهران نمایش های دیگری هستند که در سومین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اجرا می‌شوند.

امروز محوطه مجتمع بوعلی ساعت ۱۵ و سی دقیقه میزبان تماشاچیان نمایش‌های خیابانی "یک چالش نه چندان کوچولو و خونه مادربزرگه" اثر نوراله لک از خمینی‌شهر اصفهان و "کمودور" به کارگردانی محمد محمدی‌قادر از همدان در ساعت ۱۶ و سی دقیقه است.

دو نمایش خیابانی "اوکسی در جزیره بدنستان" به کارگردانی نسا بخشی از همدان و "وقتی هفت سالم بود" ساخته مهدی حبیبی از تهران به ترتیب در ساعت ۱۵ و سی دقیقه و ۱۶ و سی دقیقه در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

در پارک کودک نیز ۲ نمایش خیابانی "نقل مبارک و آقای طبیعت" اثر پژمان شاهوردی از لرستان ۱۵ و سی دقیقه و "آینده مال بچه‌هاست" به کارگردانی هیام احمدی از اصفهان در ساعت ۱۶:۳۰ به نمایش در می‌آید.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ آبان آغاز شد و تا بیست و یکم این ماه ادامه دارد.

۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی اجرا می شود، علاقه مندان برای تهیه بلیت نمایش های جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.