سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو از وسایل نقلیه پارک شده در پارکینگ ها و حاشیه جاده ها در منطقه گردشگری گنج نامه و تپه عباس آباد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید فنی از محل های سرقت، مشخص شد که سارقان از اینکه مناطق مورد نظر فاقد دوربین مدار بسته است اطلاع داشته و به راحتی سوژه خود را انتخاب و سپس اقدام به سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگردهای پلیسی، سه تن از سارقان را حین سرقت دستگیر و در بازرسی از خودرو آن ها، اموالی از قبیل دستگاه ضبط و پخش، باند و ساب، مانیتور و فلش کشف کردند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از منزل این متهمان، ۱۰دستگاه ضبط و پخش، انواع لباس های زنانه و مردانه، ۲ عدد جک، ۳ دستگاه ساب، ۲دستگاه پاور بانک، مدارک شناسایی، جعبه ابزار حاوی انواع ابزار آلات، آمپلی فایر، کوله پشتی، زنجیر چرخ، چادر مسافرتی، شارژر فندک، گوشی موبایل، و کپسول آتش نشانی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند اظهار داشت: اعضای این باند پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

۱۸ باند سرقت نیمه نخست سالجاری منهدم شده و یک هزار و ۳۰۰ سارق دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.