معاون دانشجویی دانشگاه ملایر در آیین بهره‌برداری از این طرحها اظهار داشت: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی، سالن ورزشی کراسفیت، ایمن سازی و نصب ضربه‌گیر دیوار سالن فوتسال دانشکده عمران و معماری و نصب سیستم گرمایشی تابشی در سالن بدنسازی و کشتی دانشکده عمران و معماری است.

محمد بشیرگنبد افزود: در حال حاضر نیز ۲ طرح ورزشی زمین روباز ورزشی و جاده تندرستی دانشگاه ملایر در دست اجرا است.

وی ادامه داد: طرح زمین روباز ورزشی این دانشگاه حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله نصب کف‌پوش است.

معاون دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: ۱۲۰ میلیون تومان از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تکمیل این طرح اعتبار اخذ کردیم که منتظر انتخاب پیمانکار برای نصب کف‌پوش زمین روباز ورزشی هستیم.

بشیرگنبد افزود: جاده تندرستی نیز ۴۰۰ متر طول دارد و در حال حاضر تمام تجهیزات آن خریداری شده است.

وی مسیر جاده تندرستی را از میدان ولایت تا محوطه روبروی ساختمان مرکزی دانشگاه عنوان و بیان کرد: منتظر این هستیم تا پیمانکار محوطه‌سازی دانشگاه را انجام و شرایط برای نصب تجهیزات مهیا شود.

معاون دانشجویی دانشگاه ملایر میزان اعتبارات جذب شده از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری را حدود ۲۵۵ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۲ طرح زمین روباز ورزشی و جاده تندرستی در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان آذر به اتمام می‌رسد.

بشیرگنبد فضای ورزشی روباز و سربسته دانشگاه ملایر را هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع عنوان و اظهار داشت: سرانه ورزشی این دانشگاه ۱.۳۸ مترمربع است که به استاندارد کشوری با ۱.۵ مترمربع نزدیک است.

در این آیین همچنین با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر همایش پیاده‌روی با عنوان «گامی برای زمین» برگزار و قسمتی از محوطه دانشگاه پاکسازی شد.

دانشگاه ملایر ۶ هزار دانشجو دارد که ۴۲ درصد از دانشجویان این دانشگاه از فعالیت‌های فوق برنامه اداره تربیت بدنی و ورزشی دانشگاه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.