هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی عصر فردا /سه شنبه/ در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که تیم شهرداری همدان در ورزشگاه شهدای قدس میزبان فولادنوین اهواز است.

شهرداری پس از باخت هفته گذشته مقابل استقلال ملاثانی، مسیر صدرنشینی این تیم را هموار ساخت و در مقابل خود را تا رده ششم جدول سقوط داد.

شاگردان گل محمدی پس از این باخت از کورس مدعیان فاصله گرفتند و حالا برای کم کردن فاصله باید برابر فولادنوین اهواز به برتری برسند.

نماینده خوزستان نیز در سه بازی گذشته خود به برد نرسیده و اکنون این فرصت را دارد تا با برتری در این مسابقه از شرایط نامطلوب خود در نیمه دوم جدول فاصله بگیرد.

نبرد برای پیروزی

هر ۲ تیم شهرداری همدان و فولادنوین اهواز نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارند.

شهرداری چی‌ها هم اکنون ۶ امتیاز اختلاف با صدرنشین جدول دارد و برتری در این بازی شاید آنها را در خوشبین ترین حالت به رده های دوم و سوم جدول برساند.

تساوی در این مسابقه برای شهرداری کمتر از باخت نیست چرا که در خانه بازی می کنند و تیم های پایین تر جدول نیز شانس عبور از جایگاه نماینده همدان را دارند.

اما شکست در این مسابقه نیز کار را برای شهرداری سخت تر می کند و در مقابل، فولاد نوین را با انگیزه تر برای صعود به رده های بالاتر خواهد کرد.

فولادی ها که تاکنون ۲ تساوی و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده اند نیز با پیروزی می توانند شرایط خود را در جدول کمی بهبود ببخشند.

نماینده اهواز در صورت برتری در این مسابقه حتی می تواند جانشین شهرداری در رتبه ششم جدول شود.

آنها با ۲ امتیاز هم اکنون در رده نهم جدول قرار دارند و این وضعیت کار را برای آنها سخت می کند.

بازی به بازی بهتر می‌شویم

سرمربی تیم شهرداری با اشاره به اینکه هنوز در شروع مسابقات هستیم، گفت: به طور قطع بازی به بازی بهتر می شویم به خصوص از هفته پنجم به بعد شرایط تیم ها متفاوت خواهد بود.

هادی گل محمدی افزود: معتقدم که نباید در هفته‌های نخست به راحتی امتیاز از دست بدهیم و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم که از هفته پنجم به بعد شهرداری با شرایط بسیار بهتری وارد میدان می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدفگذاری ما از هر ۲ بازی کسب چهار امتیاز است و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

گل محمدی شکست هفته قبل مقابل استقلال ملاثانی را قابل جبران دانست و گفت: شهرداری هفته به هفته بازی بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

 دیدار تیم های شهرداری همدان و فولادنوین اهواز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا /سه‌شنبه/ با قضاوت فرزاد منصوری، ساسان مصری و مهدی مرادیانی به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس این شهر آغاز می شود.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.