سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تردد خودروها به مرور زمان موجب ریختن روغن و سوخت بر سطح  جاده می‌شود افزود: در اولین بارندگی، روغن های موجود در سطح جاده شسته شده و جریان یافتن آن موجب چرب و لغزنده شدن سطح راه می شود.

رییس پلیس راه همدان عنوان کرد: در این مواقع رانندگی بسیار خطر آفرین است بنابراین برای مصون ماندن از سانحه رانندگی باید با سرعت مطمئنه تردد کرد چرا که سیستم ترمز به خوبی عمل نمی کند.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: پنجشنه هفته گذشته در نخستین بارندگی بیش از ۳۰ خودرو به ویژه کامیون و وانت نیسان واژگون شدند.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه ولوو حامل بار آجر واژگون شد که به علت تاخیر جرثقیل برای حضور و جابجایی این وسیله نقلیه، برای مدتی تردد با کندی مواجه شد.

رییس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: رانندگی در شرایط لغزندگی سطح جاده با خشک بودن آن متفاوت بوده بنابراین برای پیشگیری از خروج خودرو از مسیر اصلی، واژگونی وسیله نقلیه و بروز سانحه فوتی و جرحی باید با سرعت مطمئنه تردد کرد.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: همچنین یک مورد سانحه فوتی بر اثر خواب آلودگی راننده پژو در ۵۰۰ متری شهر جوکار ملایر رخ داد که برخورد پهلوی سمت راست این وسیله نقلیه با سواری سمند موجب جان باختن، خانم ۲۶ ساله سرنشین پژو شد.

سوانح فوتی در مسیرهای برون شهری این استان در نیمه نخست امسال حدود ۱۳ درصد افزایش داشته است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.