احمد جمشیدیان روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به طور معمول تیم‌هایی که نیمه دوم را واگذار می‌کنند از نظر روحی افت کرده و این مساله در استقلال مشهود است.

وی بیان کرد: تیم تحت هدایت استراماچونی در نیمه دوم هر سه بازی اخیر یا شکست خورده یا برد را با تساوی عوض کرده و این اتفاق استرس را در بازیکنان زیاد می‌کند.

جمشیدیان با اشاره به اینکه استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و فصل را پراسترس شروع کرده است، گفت: استقلال در چند فصل گذشته خوب عمل نکرده و این فصل سعی کرد با استراماچونی شروع امیدوارکننده داشته باشد اما سه بازی ابتدایی چنگی به دل نزد.

هافبک سابق استقلال خاطرنشان کرد: در مقابل، تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر روند با ثباتی را پشت سر گذاشته و در سه بازی این فصل نیز کالدرون سرمربی این تیم توانسته ۶ امتیاز را کسب کند.

وی افزود: روی کاغذ پرسپولیس از نظر مهره و ثبات در ترکیبی که در این چند سال داشته و همچین نتایج خوبی که در شروع فصل گرفته ، جلوتر از استقلال است.

سرمربی فعلی پاس همدان اضافه کرد: البته خیلی وقت ها شهرآورد خارج از جدول اتفاق می‌افتد و حتی تیم پایین جدول تواسته بازی را به سود خود ببرد.

وی بیان کرد: تیمی که از نظر روحی آمادگی بهتر داشته باشد و فشار کمتری را متحمل شود، در شهرآورد همواره موفق تر است.

جمشیدیان نبود فرشید اسماعیلی و مبهم بودن شرایط دیاباته مهاجم استقلال را تاثیرگذار دانست و گفت: هر ۲ بازیکن موثر در تیم استقلال هستند جایگزین کردن آنها سخت است.

دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز/ یکشنبه/ سی‌و یکم شهریور ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی در شهرآورد ۹۱ روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.