رئیس فدراسیون فوتبال با سفر به همدان قرار است امشب و از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه دیدار تیم های ایران و فلسطین را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج نظاگر باشد.

مهدی تاج دقایقی قبل نیز در نشست با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشورمان گفت: توسعه خوب و پایدار از رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان آغاز می شود و اگر می خواهیم تیم ملی خوبی داشته باشیم باید دقت عمل بیشتری به تیم ‌های نونهالان و نوجوانان و داشته باشیم.

 اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی نوجوانان کشورمان در حاشیه برگزاری دور مقدماتی فوتبال زیر۱۶ سال آسیا در همدان با خانواده شهیدان حاجی‌بابایی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم اعضای تیم ملی، نمایندگان فدراسیون فوتبال، عباس صوفی شهردار و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

حاضران در این مراسم یاد و خاطره شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاجی ‌بابایی را گرامی داشته شد.

همچنین پیراهن تیم فوتبال نوجوانان که از سوی کلیه اعضای تیم فوتبال نوجوانان جهت اهدا به خانواده این‌ شهیدان گرانقدر امضا شده بود، از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون به خانواده حاجی بابایی تقدیم شد.

شاگردان حسین عبدی روز گذشته در ۲ گروه به انجام تمرین و ریکاوری پرداختند. این تمرین در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در حاشیه شهر همدان برگزار شد.

بازیکنان در قالب ۲ گروه شامل بازیکنانی که بیشتر از ۳۰ دقیقه مقابل مالدیو به میدان رفتند و بازیکنانی که دقایق کمتری در زمین حضور داشتند به ریکاوری و تمرین پرداختند.

ریکاوری یک گروه از بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام شد و گروه دیگر زیر نظر مربیان تیم به تمرینات مختلف با توپ پرداختند.

سایر حریفان تیم ملی کشورمان در این گروه نیز طبق برنامه زمانبندی شده در ورزشگاه شهدای قدس همدان تمرین کردند.

امروز طبق برنامه و از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه تیم های افغانستان و مالدیو به مصاف هم می روند و سپس از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه ایران به مصاف فلسطین خواهد رفت.

این مسابقات در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاجی بابایی مریانج همدان برگزار می شود.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.