سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در آیین معارفه رئیس کل دادگستری همدان بیان کرد: ستاد انتخابات در ابن استان تشکیل شده و هماهنگی خوبی در استان و شهرستان ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد. 

وی اضافه کرد: تمامی برنامه ریزی صرف افزایش مشارکت حداکثری، ایجاد رقابت و فراهم کردن فضای باز سیاسی برای طیف های مختلف است.

استاندار همدان تاکید کرد: مردم با مشاهده این عناصر با اطمینان خاطر با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو حضور می یابند. 

شاهرخی با عنوان اینکه نقش دستگاه قضایی در رونق تولید و برگزاری انتخابات بی بدیل است گفت: برقراری عدالت و نگاه برابر به مردم از سوی قوه قضائیه موجب امیدآوری، نشاط و تحرک مردم می شود.

وی افزود: یکی از مسایلی که همه قوا باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند این است که بتوان با هم افزایی بین دستگاه در جهت بر ملا کردن نقشه های دشمن تلاش کرد.

استاندار همدان بیان کرد: توجه به معیشت، اشتغال و رونق تولید یکی از اولویت های اصلی کشور و این استان است و علاوه بر این برگزاری انتخابات مجلس را داریم که برای هر یک از آنها برنامه هایی تعریف شده است .

شاهرخی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی برنامه ای عملیاتی سه ساله همدان تدوین شده که در آن میزان سرمایه گذاری و اشتغال پیش بینی و تعیین شده است.

استاندار همدان تاکید کرد:  بی تردید توفیق در این سند نیازمند همراهی تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های نظارتی و قضایی است. 

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت شغلی جدید گفت: یک هزار واحد تولیدی فعال داریم که ادامه فعالیت آنها نیاز رفع موانع پیش روی آنها است تا به حداکثر تولید برسند. 

استاندار همدان یادآوری کرد: یکسری واحدها از سال های گذشته با چالش مواجه بودند که مشکلات هر یک احصا شده و در جلسات ویژه با حضور رییس دادگستری بررسی و رفع می شود. 

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.