در حالیکه گفته می‌شد تیم ملی افغانستان همراه با فلسطین بامداد دوشنبه وارد همدان شده اما هنوز اثری از حضور این تیم نیست.

ظاهر حسنی (Zaher Hassani) سرمربی تیم ملی نوجوانان افغانستان امروز به نشست خبری پیش از مسابقات نرسید.

گفته می شود تیم ملی افغانستان ترجیح داد قبل از حضور در همدان به تمرین بپردازد و نمی‌خواهد که تیم‌های حریف از تاکتیک این تیم مطلع شوند.

در واقع این تیم در روزهای اخیر وارد ایران شده اما هنوز به همدان نرسیده و تمرین های خود را در کمپ  فوتبالی خارج از این استان برگزار کرده است.

با این حال مهدی بوجاریان دبیر ستاد برگزاری مسابقات اعلام کرد که افغانستان تحت هر شرایطی امروز به همدان می‌رسد.

افغانستان پیشتر در دیداری تیم ملی کشورمان را شکست داده بود و همین مساله باعث شده تا این تیم با قوای روحی و روانی بالایی به مسابقات ورود کنند.

مردادماه امسال بود که تیم ملی افغانستان در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیای مرکزی (تورنمنت کافا) یک بر صفر برابر شاگردان حسین عبدی به پیروزی رسید.

این پیروزی باعث شد تا تیم ملی کشورمان حریف همسایه خود را جدی بگیرد و حالا به دنبال انتقام این شکست است.

کادر فنی افغانستان نیز در مقابل به دنبال کسب امتیاز مجدد برابر تیم ملی کشورمان هستند و تصمیم گرفتند تا برای شناسایی نشدن تاکتیک فنی خود، با تاخیر وارد همدان شوند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو است.

برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.