حسین عبدی روز سه شنبه در نشست خبری تیم های گروه سوم دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان اظهار داشت: هر چند در این مرحله هم کار ساده ای نداریم منتهی تیمی را شکل داده ایم که اگر حمایت های لازم صورت بگیرد، می تواند به این مهم برسد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که صعود به دور دوم هم استرس ها را بیشتر کرده اما این نوع بازی ها با این هدف است که بازیکنان به بالندگی برسند و از بازی لذت ببرند.

عبدی افزود: در گروهی که ایران قرار دارد، هیچ تیمی قدرت چندانی نسبت به تیمی دیگر ندارد و فقط در بازی ها می تواند این مقیاس را ارزیابی کرد.

وی بیان کرد: از اردیبهشت تا خرداد امسال پروسه انتخاب بازیکن را انجام دادیم و سپس در قالب ۲ تیم اردوهای تدارکاتی و آماده سازی شکل گرفت تا در نهایت بهترین ها را در قالب تیم ملی انتخاب کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: هم اکنون بازیکنان ما از نظر اجتماعی، فیزیکی و تاکتیکی به بالندگی فکری رسیده اند و پله های پیشرفت برایشان مهیا است.

وی شناخت از سایر حریفان را کم دانست و گفت: شناخت کمی از تیم ها داریم و فقط از افغانستان شناخت نسبی صورت گرفته و با این حال هر تیمی که برتر باشد، سهمیه صعود را کسب می کند.

عبدی یادآور شد: برای صعود همه تیم ها سهم مساوی دارند و همه برای رویارویی آماده اند.

وی افزود: تیم ملی کشورمان نیز با انسجام و هماهنگی خوبی در این مسابقات حضور می یابد و برتری مقابل عراق پس از هشت سال باعث شد تا انگیزه تیم دوچندان شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به برخی انتقادها نسبت به نتایج دوستانه تیم ملی قبل از بازی با تیم ملی عراق بیان کرد: این افراد تفاوت بازی دوستانه و رسمی را نمی دانند و سعی در بزرگنمایی دارند که به طور قطع فدراسیون فوتبال پیگیری و برخورد می کند.

وی افزود: آنها متوجه نیستند که بازیکنان در چه رده سنی و در چه سطحی قرار دارند و نباید دنبال ایجاد تنش برای تیم ملی شوند.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه جاری به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو است.

برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.