سرهنگ محمد باقر سلگی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: با توجه به این که یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم جامعه از پلیس، مقابله قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر است با انجام کار اطلاعاتی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر که در صدد انتقال یک محموله تریاک به شهرستان ملایر بود شناسایی شد.

وی اضافه کرد: خودروی سواری قاچاقچیان پیش از ورود به شهرستان متوقف و در بازرسی از آن حدود چهارکیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: در ماموریت دوم نیز ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه یک توزیع کننده مواد مخدر مطلع شدند.

سرهنگ سلگی ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضائی در یک عملیات پلیسی از این مکان بازرسی به عمل آمد که ماموران موفق به کشف پنج کیلو و ۴۰۰ کیلوگرم تفاله تریاک و ۳۴ گرم شیره تریاک شدند.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر علاوه بر تلاش مجاهدانه پلیس، نیازمند عزم ملی و توسعه فعالیت های ایجابی، روشنگرانه و پیشگیرانه است تا شاهد کاهش تقاضا و افزایش توانمندی جامعه نسبت به این بلای خانمانسوز باشیم.

یک هزار و ۹۰۳ کیلوگرم مواد مخدر چهار ماهه امسال در همدان کشف شده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.