رئیس اداره صنعت و معدن تجارت شهرستان رزن با بیان اینکه رزن رتبه سوم استان در حوزه بازرسی و نظارت را کسب کرده ،گفت: ۳ هزار و ۷۹۶ مورد بازرسی از ابتدای سالجاری تاکنون از واحدهای صنفی تولیدی توزیعی و خدماتی شهرستان رزن انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمد سهیلی درکارگروه  تنظیم بازار  گفت: ۱۶۴ مورد پرونده متخلفین صنفی به ارزش ۸۸۲ میلیون و۱۱۶هزار و۶۳۰ ریال نتیجه بازرسی‌های انجام شده است.

سهیلی مهم‌ترین عناوین تخلف را گرانفروشی عنوان کرد و افزود:  ۴۸ مورد عرضه خارج از شبکه وقاچاق، ۱۱مورد عدم درج قیمت، ۵۳ مورد کم فروشی و۷۳ مورد تقلب را از دیگر عملکرد حوزه نظارت وبازرسی برشمرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ مورد شکایات مردمی در حوزه های مختلف به ثبت رسیده است عنوان کرد  : در حوزه آرد نان۷۳۰ موردشکایت  با تعداد ۴۹ مورد پرونده تخلف به ارزش ۱۲۵ میلیون و۴۱۸ هزار ریال را به همراه داشته است.

سهیلی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا استان همدان رتبه سوم کشور را دارد گفت  :  ۶۴۱ مورد بازرسی و۱۵ مورد گشت مشترک انجام شده است که ۶ مورد پرونده قاچاق به ارزش ۱۹۴ میلیون و۱۵۴هزار و۵۸۰ ریال و ۳ پرونده عرضه خارج از شبکه به ارزش ۱۱۲میلیون و ۷۳۰هزار ریال ثبت شده است.

سهیلی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در تامین ۶۰ قلم کالای اساسی در بازار وجود ندارد به اقلام تنظیم بازار اشاره کرد و افزود ۵ هزار کیلو گرم گوشت منجمد گوساله به  قیمت ۳۱ هزار و۵۰۰ تومان به جامعه هدف توزیع شده است.

وی افزود با وجود اینکه قند وشکر  تنظیم بازار همچنان بدونه محدودیت عرضه می‌شود گفت:  ۱۳۳ تن شکر برای صنف قنادان توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.