به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دکتر حمید گلی پور، در دیدار با رییس صدا و سیمای مرکز استان با اعلام اینکه نمایشگاه های بین المللی را می توان، ویترین اقتصاد و تولید استان نامید، افزود: گسترش کمی، کیفی و منطقه ای نمایشگاه های بین المللی، ضروری است.

وی برگزاری نمایشگاه های خارجی را یکی از اهداف مدیریت جدید شرکت دانست و خاطرنشان کرد: نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی گسترده و جامع اخبار این حوزه اقتصادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گلی پور، نمایشگاه همدان را از بسیاری جهات از نمایشگاه های استان های هم جوار برتر و پیشتر، دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به لحاظ سخت افزاری نیز در ردیف نمایشگاه های خوب و مطرح کشور قرار گیریم.

در این جلسه که در محل دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد دو طرف در مورد همکاری های متقابل و تفاهمات مشترک نیز بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز اهمیت ایجاد سایت جدید نمایشگاه های بین المللی را یادآور شد و تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت های مناسب جهت پوشش ملی و فراملی رسانه ای، نمایشگاه ها را ضروری می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما، فراگیرترین رسانه ملی است، گفت: این رسانه اطلاع رسانی به مخاطبان نمایشگاهی در بعد فرامنطقه ای و بین المللی را به خوبی از اخبار این حوزه مطلع خواهد کرد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1250657
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.