سرهنگ محمدباقر سلگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرها و روستاهای ملایر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی این شهرستان در چهار عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۱۰ تهیه و توزیع کننده مواد مخدر شدند که از آنها ۱۱۷ کیلو ۸۰۰ گرم مواد توهم زای گل کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلگی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم ملایر به پاتوق قاچاقچیان تبدیل شود ادامه داد: پرونده قاچاقچیان پس از تکیل تحویل دادسرا شده است.

یک هزار و ۹۰۳ کیلوگرم مواد مخدر  چهار ماهه امسال در همدان کشف شده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

دستگیری پنج هزار و ۱۷۸ قاچاقچی، خرده فروش و عرضه کننده موادمخدر با ۲۰ درصد رشد، انجام چهار هزار و ۷۷۰ عملیات با ۲۳ درصد رشد، انجام ۴۷۶ طرح در حوزه مواد مخدر شامل پاکسازی، جمع آوری و کنترل محورهای مواصلاتی از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

توقیف ۴۳ دستگاه خودرو، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، ۹ قبضه اسلحه جنگی و انجام ۱۷ عملیات مشترک با سایر استان ها در سال جاری از توفیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان است. 

همچنین ۳۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در این استان منهدم شده که در این حوزه با رشد ۳۹ درصدی مواجه هستیم. 

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.