سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شامگاه شنبه یک دستگاه سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۷ آزاد راه همدان - تهران با پهلوی سمت راست به پشت کامیون ایسوزو برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه سرنشینان جلو این خودرو شامل مادر و فرزند چهار ساله ای که در بغل داشت در دم جان باختند اما به راننده آسیبی وارد نشد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: سرعت غیر مجاز و بی توجهی به جلو و در مجموع عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد عامل بروز این حادثه رانندگی بوده است.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: عصر روز گذشته نیز یک دستگاه سواری تک سرنشین در جاده اسدآباد سنقر در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در دره ۲۰۰ متری سقوط کرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه راننده از کمربند ایمنی استفاده کرده بود اما به علت واژگونی پراید و غلت خوردن های پی در پی این خودرو، راننده وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری روند سوانح افزایشی بوده ادامه داد: آمار سوانح در همدان خوب نیست و بیشترین علت بروز سوانح در همدان سرعت غیرمجاز، بی توجهی به جلو و خواب آلودگی است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.