مدیرکل آموزش و پرورش همدان روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش این استان گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، "هویت"، "مدرسه صالح" و "حیات طیبه" به عنوان سه جوهره اصلی تعلیم و تربیت معرفی شده است.

محمد پورداود با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین، نقشه راه آموزش و پرورش است، اظهار داشت: در این سند معلم کارمند نیست، بلکه استاد، پژوهشگر و فناور است.

وی افزود: فردا /یکشنبه/ در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش از سیده آمنه موسوی لقمان، دانش آموزی که از شهرستان بهار رتبه چهارم کنکور گروه آزمایشی انسانی را به دست آورده است، تقدیر می شود.

پورداود با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد شهادت محمود صارمی افزود: رسانه دروازه ورود به فرهنگ است که اندیشه پردازی، آگاهی بخشی و تعیین الگو از ویژگی های آن محسوب می شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران همچون نورافکن هایی هستند که پیرامون را با آگاهی بخشی روشن می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه ارزش گذاری از دیگر ویژگی های رسانه است، ادامه داد: هنجار سازی، نمادسازی، جامعه سازی و انسجام فرهنگی از دیگر ویژگی های رسانه ها محسوب می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز بیان کرد: خبرنگاران در جامعه با تفکر و اندیشه کار می کنند و هرگاه اندیشه و تفکر با قلم عجین شود زیبایی های خود را نشان می دهد.

احمدرضا احسانی افزود: رسانه های استان با تمام کمبودها، محدودیت ها، مشکلات و بی مهری ها به کار خود ادامه می دهد و این نیروی عشق است که خبرنگار را به ادامه کار تشویق می کند.

وی اظهار داشت: همه روشن گری هایی که در جهت دغدغه های مردم توسط رسانه ها انجام می شود را پاس می داریم.

احسانی تاکید کرد: همدان از استان های کم نظیری است که هفته خبرنگار در آن با شکوه برگزار می شود و دستگاه های اجرایی برنامه های متعددی را برای پاسداشت این عزیزان برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: محدودیت هایی در حوزه اعتباری و قانونی برای کمک به رسانه ها وجود دارد، اما با حمایت از آن ها زمینه های توسعه استان را جامعه عمل می پوشانیم.

در پایان این آیین از خبرنگار ایرنا و خبرنگاران برتر حوزه آموزش و پرورش تجلیل شد.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.