رئیس پلیس راه استان همدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: چند خانم کارگ یک گلخانه هر روز صبح عازم این محل شده و برای حضور در محل کار عرض جاده را می پیمایند.

سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: صبح امروز نیز پس از توقف مینی بوس، کارگران از این وسیله نقلیه عمومی پیاده شده و یکی از آنها به جلو مینی بوس مراجعه کرده و از این محل قصد طی کردن عرض جاده را داشت.

وی ادامه داد: راننده کامیونت خاور در حال تردد از جاده همدان-رزن بود که به یکباره این زن از جلو مینی بوس خارج شده و راننده کامیونت برای زیر نگرفتن این عابر خودرو را به سمت دیگر هدایت می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود تلاش راننده کامیونت اما خودرو با عابر برخورد کرده و منجر به جان باختن او شده و کامیونت نیز پس از بروز این سانحه چند ده متر جلوتر واژگون می شود.

سرهنگ عزیزی به عابران توصیه کرد: هنگام پیاده شدن از وسیله نقلیه برای عبور از عرض جاده ابتدا در قسمت پشت خودرو حضور یافته تا رانندگان عبوری آنها را ببینند و از حضور و خروج از جلوی خودروی پارک شده پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه چهار ماهه سالجاری ۷۸ فقره تصادف رخ داده که منجر به مرگ  ۱۰۳ تن شده است اظهار داشت: کامیون ها در بروز پنج درصد از سوانح فوتی سهیم هستند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.