رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سرعت بالای وانت مزدا جان دو نفر از شهروندان همدانی را گرفت.
سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در ساعت 16:20 روز گذشته دو دستگاه نیسان و مزدا دوکابین که هردو از مسیر ملایر به همدان در کیلومتر 4 در حال حرکت بودند، به علت تغییر ناگهانی وانت مزدا و به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل خودرو و انحراف مسیر به راست، واژگون شدند.
وی با بیان اینکه راننده نیسان به علت بستن کمربند فقط دچار جراحت سطحی شده اما هردو سرنشین مزدا جان خود را از دست دادند، ادامه داد: به علت وجود نخاله های ساختمانی در حاشیه این محور، خودرو مزدا به این نخاله ها برخورد و در فاصله 100 متری، سرنشینان پرتاب شده اند.
عزیزی با بیان اینکه این حادثه برای نخستین بار در این نقطه از جاده روی داده است، عنوان کرد: عمده ترین تصادفات استان ما در محور ورودی به شهر و جاده قدیمی ملایر رخ می دهد.
وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات ما در لاین ورود به همدان رخ می دهد، ادامه داد: این محور به علت شیب عرضی و طولی نامناسب و پیچ های نامناسب جزء پرخطرترین و پرحادثه ترین نقاط ورودی شهر همدان محسوب می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان در پایان تصریح کرد: افراد متوفی همدانی بوده و یکی از سرنشینان مقنی بوده که از محل کار خود به منزل قصد عزیمت داشته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.