رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از ایجاد و راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان خبر داد.
رحیم قربانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: با رایزنی های صورت گرفته توسط نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ارائه تسهیلات برای راه اندازی مجتمع قالیبافی در این شهرستان فراهم شده است.
وی  با اشاره به سابقه اسدآباد در هنر قالیبافی و پیشرو بودن  روستاهای ملحمدره و چنارعلیا   در  هنر قالیبافی شهرستان    بیان کرد: در سالجاری 318 میلیون تومان تسهیلات توسط بانکهای عامل به متقاضیان قالیبافی پرداخت شده که در تلاشیم با جذب اعتبارات بیشتر این میزان تسهیلات ارائه شده را افزایش دهیم.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در ادامه با بیان اینکه در این مدت هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی وجود نداشته، افزود: 204هزار کیلوگرم قند و 180 هزارکیلوگرم شکر در چهارماهه نخست سال در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته  که این توزیع علاوه بر سطح شهر در روستاهای شهرستان نیز صورت گرفته است.
قربانی میزان گوشت توزیع شده  در سطح شهرستان را 48 هزار و755 کیلو گرم اعلام  کرد و یادآور شد: کمیته امداد، بهزیستی و افراد کم توان ازجمله جامعه هدف مورد نظر در توزیع گوشت یارانه ای بودند که توانستند گوشت یارانه ای را  دریافت کنند.
وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی سطح شهرستان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری با همکاری اتاق اصناف 2هزار و 460 مورد بازرسی از واحد های صنفی شهرستان صورت گرفته که در این رابطه 88مورد واحد صنفی به تعزیرات معرفی شده اند.
قربانی با اشاره به ماده قانونی در زمینه الزام نصب برچسب قیمت نیز اظهار کرد: طبق ماده 15 قانون نظام صنفی افراد صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مکلفند با الصاق برچسب روی کالا یا نصب تابلو در محل کسب یا حرفه، قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمات را بطور روشن و مکتوب و به صورتی که برای همگان قابل رویت باشد اعلام  کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.