فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر نظارت هر چه بیشتر بر خرید گندم شهرستان گفت: مبادی و مسیرهای خروجی گندم از اسدآباد توسط نیروی انتظامی بسته شود و اجازه خروج هیچ ماشین فاقد مجوزی را از شهر ندهند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مجید درویشی در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، از ممنوعیت خرید گندم در خارج از شبکه دولتی خبر داد و اظهار کرد: گندم تولیدی به سیلوهای تعیین شده شهرستان تحویل شود و نظارت بیشتری  نسبت به  خرید گندم شهرستان باشد.
وی در ادامه با تأکید بر نظارت و کنترل بنگاه های املاکی سطح شهرستان  تصریح کرد: اجاره خانه ها هیچ چارچوبی نداشته و هرکس به هر  قیمتی منزل خود را واگذار می کند که لازم است این امر رها نشود و اداره صمت نسبت به بنگاه های مسکن نظارت و کنترل داشته باشد و برای هفته آینده گزارش بنگاه ها را ارائه دهد.
سلامت و بهداشت کالا، کنترل قیمت ها، نظارت جدی بر بازار و توجه به الصاق قیمت بر روی کالا از دیگر مواردی بود که در این جلسه درویشی به آن تأکید کرد و گفت: افرادی که حقوق مردم را در بحث بازار رعایت نمی کنند و پا را فراتر می گذارند، باید با آنان برخورد شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران در جلسات با اطلاعات دقیق و به روز وارد شوند و اطلاعات حدس و گمان نداشته باشند، تصریح کرد: از این پس حضور جانشین و کارشناسان را بدون حضور مدیران در جلسات نمی پذیریم اما حضور این کارشناسان به همراه مدیرانشان مانعی ندارد.
فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه بر ساماندهی و تعیین تکلیف هفته بازارها و دستفروشان این شهرستان تأکید کرد و گفت: هر چه سریعتر باید دستفروشان اسدآباد با جانمایی لازم برای آنان توسط شهرداری تعیین تکلیف و ساماندهی شوند.
وی در ادامه با اشاره به عید قربان بیان کرد: برای عید قربان جانمایی چند نقطه از شهر برای فروش و عرضه دام و گوسفند زنده که در مسیر اصلی شهر نباشد، نیاز خواهد بود که از هم اکنون جانمایی این مکان ها با توجه به نوسانات قیمت ضرورت دارد.
مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد هم با اشاره به 2 هزار و 730 مورد بازرسی از اصناف سطح شهرستان در 4 ماه ابتدای امسال گفت: طی مدت فوق تعداد 182 مورد پرونده تشکیل و 213 مورد تخلف به ارزش 2 میلیارد و 317 میلیون ریال کشف شده که اکثریت این تخلفات گرانفروشی بوده است.
رحیم قربانی همچنین با بیان اینکه در 4 ماه گذشه 113 مورد گزارش مردمی از طریق تماس با شماره  124 به اداره صمت شهرستان انجام گرفته، اظهار کرد: از این تعداد تماس و گزارش مردمی 77 پرونده از این گزارشات رسیدگی شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.