مدیر اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد از تحقق صددرصدی سهمیه تعهد شده اشتغال بهزیستی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، اکبر احمدی منش در دیدار جمعی از کارکنان بهزیستی با فرماندار اسدآباد به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: سهمیه تعهد اشتغال سال گذشته بهزیستی این شهرستان 55 نفر بود که از این سهمیه بهزیستی اسدآباد سال گذشته با ایجاد 73 نفر اشتغال بیش از صددرصد سهمیه تعهد شده خود اشتغال ایجاد کرد.
وی اعتبار تخصیصی اشتغال به بهزیستی شهرستان در سال گذشته را از محل تبصره 16 افزون بر یک میلیارد و سی میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سهمیه تعهد اشتغال امسال بهزیستی شهرستان 56 نفر در نظر گرفته شده است.
احمدی منش در ادامه تعداد مددجویان تحت پوشش بهزیستی اسدآباد را 2074 برشمرد و افزود: سازمان بهزیستی در سی و نهمین سال تأسیس و در سالی که طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است با رویکردی اجتماعی و با شعار"به زیستن در گام دوم، توانمندسازی، شفافیت، ارتقاء سلامت اجتماعی" تلاش دارد تا هر چه بیشتر و بهتر در مسیر ایجاد بستر مناسب برای آسیب زدایی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه هدف و حتی فراتر از آن، برای آحاد مردم گام بردارد.
فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی، نیازمندان واقعی جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی بوده که در این راستا بهزیستی از نقش موثری در تقویت کاهش معلولیت ها و کاهش آسیب های اجتماعی  برخوردار است.
مجید درویشی مسئولیت این دستگاه را رسالتی انسانی و اسلامی دانست وعنوان کرد: خدمت در بهزیستی برای رفع نیازهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و ... نیازمندان نوعی عبادت و وظیفه ای الهی است که توأم با اجر دنیوی و اخروی خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.